Träning

Jag kom att tänka på en kul och bra grej.. Jag har ju inte hunnit köpa gymkort än, eftersom jag inte vet vart jag ska köpa, antingen på SATS eller på friskis.. Friskis är ju något billigare men SATS är ju iofs väldigt bra, så får helt enkelt se, spelar mig egentligen ingen roll eftersom jag bara vill träna av mig :P Men som sagt, ska vänta lita med att köpa det, men innan dess vill jag ju ändå kunna träna liksom.. Och springa är ju ett alternativ vilket jag gör ibland, men ibland vill man ju göra något annat eftersom att springa kan bli rätt tråkigt i längden.. Så därför pratade jag och mamma om att köpa en träningscykel, som man då kan ha stående i vardagsrummet eller något, så kan man träna framför någon film eller tv.. Skitsmart och bra.. Ska kolla med henne ikväll när dem kommer hem från bion.. Vet fortfarande inte vad jag ska göra ikväll, bara att jag nu ska göra mig lite middag :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0