träning

Spinnat i 20 minuter nu, skönt men jobbigt som fan, haha! Blev ett par km, så är lagom stolt att jag ens tog steget! Nej men måste verkligen utnyttja träningscyklen nu, så 15, 20 minuter på morgonen eller dagen & lika så på kvällen, sen inget godis mer än högst en gång i veckan på 4 veckor (lov nu och sedan praktik i tre veckor, så det ska nog gå), får se hur det går haha.. Kom föresten på att jag inte ätiti frukost eller lunch idag, men men är ovanligt nog inte hungrig, så blir istället en kopp kaffe och en banan tillsammans med en ny bok jag läser nu, syrran tyckte jag skulle läsa den, Bryta om.. Spännande hittills :) hej så länge!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0