Tråk

Kan inte sova :/ så kollar nu istället på lost, men tänkte fylla i en sånhär tråkig lista först...

Humör: Trött men ändå inte, annars ärr jag väl både glad och lite irreterad på ett & annat
Åt sist:
Prinsesstårta & negerbollar ;) mumma
Sa sist:
Godnatt
Prata med sist: Mammsen
Stog i ditt senaste sms: "Ja det får bli imorn. Vet ej om jag får bilen idag. Kram"
Från:
Mammsen
Har på dig: Haha, Rosa långkallingar med blommor och ett vitt linne, klockan e ju förtusan efter 12 :P
Sitter just nu: Ligger i min säng :)
Dagens sug: Indisk mat, men blev sallad, även också sug efter cheescake, som jag inte heller fick idag :(
Sysselsättning just nu (utom detta): Tv, msn, musik, Lost, haha rånörd!
Dagens musik:
Låten i inlägget neda, love love love!
Veckans film: Måste få bli What happen in vegas som jag såg i helgen, grymt bra!
Helgens klädsel: I Fredas hade jag svart kjol och pösigt vitt spettslinne till och höga stvövlar, lördagen hos sara spenderades i mjukisar och t-shirt :)
Saknar just nu: En person, hemligt hihi! (+ morgondgens lunch, kiiiiina eller indiiiiskt)
Klädsel tidigare idag: Svarta strumpbyxor, grå klänning med svart skärp, kappa och Mocka klackar, självklart mössan och halsduken på :)
Veckans vill ha: Svår fråga, allt. Men om jag ska runda ner.. Ja en bra höst/vinter jacka, även fast jag redan har två och sen ett par sköna men snygga vinterskor, sen en stoooor halsduk, dem tre grejerna är det viktigaste i alla fall :)
Dagens/kvällens tv-tittande: Simon & Tomas design såklart! Kollade även på matakuten lite
Läst idag: Bara ur min skvallerblaska.. Måste börja läsa en bok på riktigt igen, har massa!
Vad ska du göra nu: Jag ska sova, eller försöka i alla fall, annars blir det väl mer Lost, men ska upp om 6 timmar så vore skönt att få sova lite i alla fall..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0