Torsdag

Lär mig aldrig detta.. Det är kul att blogga, för det mesta, men man glömmer och man orkar inte, eller så vet man inte vad man ska skriva om och då blir ju inte inläggen heller särskillt roliga? Men men, nog om det, jag kör med mitt race helt enkelt ;) Igår gick i alla fall skolan bra, kort och skön dag.. Jag och Sara stannade kvar i kanske 40 minuter efter skolan och skrev lite på vårt psykologi experiment som ska redovisas på fredag.. Vi blev nästan klara, så ska fixa resten idag på vår UF-lektion då vi har datorerna i skolan.. hur som helst ska jag på en anställningsintervju idag, inte manpower, ett annat företag, ska bli intressant :) Men nu måste jag göra mig iordning innan jag ska dra mig. Ha det!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0