söndag

Tjena! orkar inte ta exakt vad som hände igår,men jag gick i alla fall ut med sabina och tog några glas vin på ett ställe.. ett läskigt ställe med konstigt folk, väldigt blandat, men mest konstigt folk haha.. Men det gick ann, vi gick sedan hem till sabina och snacka ännu mer skit sen åkte jag hem och fick självklart sällis hihi ;) Vid 3 idag kom kusinerna hit, Linn lillsyrran och Tobbe kusinen har fyllt år så vi firade dem tillsammans med wok, bullar och paj :D mumma.. Dem gick för en timma sen typ så nu har jag suttit och pluggat psykologi som vi har på tisdag, går bra :) Amanda och Linn åkte också med storesyrran och brosan hem till pappa, men jag stannade kvar hos mamma som vanligt.. Men ska till pappa på tisdag, för nu har jag inte vart där på ett tag så.. men men nu ska jag se Hål i väggen haha, sen Parlamentet, ha det!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

Det var roligt!

pax för tjockisen ;)

2008-10-10 @ 16:45:35
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0