Sånt händer och så kommer det förbli

Fan vad man bråkar med sina syskorn hela tiden, så himla trist och jobbigt, men ibland vill man verkligen strypa dem .. Men tycker det är synd att det händer nästan varje dag, men visst det är en syskon så det är okej.. Men idag var det verkligen kaus när mamma hade gått till jobbet, jag var trött och irreterad eftersom jag va lite små trött helt enekelt och försökte läsa samt plugga lite, och småsyrrorna skulle självklart kolla på TV på högst volym, eftersom dem alltid ska kaxa så mycket så vart det bara bråk och massa tjaffs och slutade med tårar, samt en stor bula^^ Men men, nu är vi vänner igen :P och så har jag försökt prata vett med dem att jag inte ska bli allt för arg på dem och att dem ska sluta kaxa och tjaffsa hela tiden, både mot mej och stakars mamma.. Så nu ska vi äta middag och sedan spela sällskaps spel ;) Till det blir det TE såklart ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0