plugg

Oj nu är liksom klockan redan halv två, gud såfort tiden går. Men jag behövde verkligen dem där sovtimmarna.. Imorn börjar vi halv nio om jag inte minns fel, vill verkligen gå, föreläsning då med.. sen slutar den 11 tror jag sen har jag lunch till 1 och då börjar draman som slutar halv fyra.. Får se vart jag pressar in provet, om jag nu får göra det.. vid lunch skulle jag gissa, vill inte sitta kvar efter helst.. Kan föresten inte riktigt bestämma mig om jag gillar draman eller inte. Visst det är kul att se när alla larvar sig och gör roliga saker, det är mycket skratt, men jag är inte riktigt en sån människa som håller på så, så tycker det är rätt nervöst varje gång.. Hatar ju liksom att bara redovisa så^^ men det löser sig, för göra mitt bästa.. Men i alla fall nu måste jag plugga lite, pluggar på service och företags provet lite senare, nu ska jag göra psykologiprovet istället, det har vi nästa tisdag, men jag börjar redan nu så man är förberädd! Har fått instuderingsfrågor så ska svara på dem, så det blir lättare :) Ha det så länge, ska plugga till Pirates of the Caribbean som går på tv1000 ;D

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0