paaaanik

Okej. Mitt hjärta dunkade i 190 nyligen. Jag satt nämligen i sängen, pratar med sabian osv, och helt plötsligt så får jag en länk av en kille på min msn, fast jag vet inte vem han är. annsr öppnar jag aldrig sånt.. men nu vart jag orolig eftersomdet stod nåt om youtub och smygfilming så jag tryckte på länken och kom in på youtube och där stodd det nåt om "pinsam smygfilmining" och jag trodde jag skulle dö, ifall någon hade satt på min webb utan att jag gjort det själv, typ hackat sig in och gjort det genom sin dator, om man nu kan det? jag fick panik.. så jag sa det till sabina & skickade länken eftersom jag va säker på att det inte va nåt virus eftersom det gått 10 min och inget hänt med min data.. men sen visa det sig att det var ett virus ändå :O så förlåååååt sabina! Nu kunde hon som tur var fixa det, men ändå.. på sätt och vis är jag iofs lättad. vart jätte rädd! Nej jag ska från och med nu aldrig göra nåt knäppt vid datan eller ens ha den synlig, jag ska sätta på ett eget litet lock på den!!!!! NU ska jag bara läsa några sider sen sova. Är super trött :( Godnatt!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: schlajnan

haha jag har fortfarande inte fått bort det jävla virsuet, men men..

det är lugnt gumman <3

2008-10-02 @ 15:54:17
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0