OTUR

Måste bara säga att jag har så grymt mycket otur, alltid! Jag var ju i Kista idag för att bta min jacka vilket jag gjorde, så är nöjd, hade iofs tur med det eftersom min storlek var slut överallt :P Men iaf, min intervju blev instädd till nästa vecka ^^ Otur.. Och inte bara det, utan jag skulle fixa mobilt bredband till min lilla data när jag ändå var där, så jag går in på the phone house för att fixa det och jag skulle skaffa tele2 eftersom jag hört att det va bra plus gratis startavgft, men sen övertygar killen mej där att köra på telenor istllet för det var mycket bättre och bla bla, så jag ger mig tillslut och väljer det, men när jag kommer hem så funkar det inte eftersom man måste ha windovs och det har ju inte jag på min lilla data, så jag har dampat sönder på det & det som var ännu värre va att jag skulle kolla vilka mobilabredband jag kunde använda på min inställning på datan, och tro det eller ej, jag kan ha fucking jävla precis ALLA jutom juste telenor som jag köpte, faaaan så typiskt min otur! Men som tur är kan man lämna tillbaka det inom en månad, så ska lämna tillbaka det och byta till tele2 som jag tänkt hela tiden och ingen ska få stoppa mig!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: hampus

jaa man kan lugnt sägga att du dampade, gjort mig döv..typ

2008-10-22 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0