Nu är det tisdag

Yes! Sitter och kolla på "S.O.S. Familj" med mamsen :P Roligt program det, stakars mamman i det här avsnittet, skulle vara så typiskt mig att få fyra bråkiga killar när jag blir stor, älskar barn, men haha nej tack! Annars idag har det vart heldag i skolan idag, Försäljning & Service, Psykologi (då vi också gjorde vår redovisning som gick jätte bra), Filmkunskap, Lunch då jag och Sara käka på Kinan mums, och sen Ledarskap där vi fick sluta mycket tidigare än menat. Så efter skolan åkte jag till Skärholmen och kollade efter en jacka eftersom jag behövde en höst/vinter jacka, har en kappa men som jag inte gillar allt för mycket och en tjock PEAK jacka som jag använder då det är mycket kallare.. Så i alla fall jag sprang runt i massa affärer och letade som en galning, hittade en jag kollat på förut, men den fanns som minst i storlek 40^^ Det funkade faktikst, men ändå kändes den lite stor så hittade en liknande inne på BikBok faktiskt, jättefin, fejkpäls såklart :P Men varm och skön! Får se om jag kanske byter men tror inte det :) Men men pausen är slut, hejhej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0