Nämen hej!

Sitter och kollar på Design; simon och tomas såklart, älskar dem killarna, så härliga! Till tv-tittande dricker jag te och pluggar psykologi också och nu har jag fått nog. Tycker jag kan det nu och är nöjd med vad jag gjort. Kan alla 15 frågorna nu så det borde vara koolt ;) Så nu blir det bara chill resten av kvällen. Kolla klart på det här sen ska jag se Matakuten haha, verkar rätt intressant ju :P Om det inte va något annat på tv, men tror ej det. Sedan ska jag packa väskan till pappa + Sara eftersom jag ska bo hos pappa nu i veckan till söndag troligen, men imorn sova hos Sara med Jennifer eftersom vi har en Filmkunskapsuppgift tillsammans till på torsdag, då man ska se en skräckis sen svara på frågor till, den löjligt enkelt och kul :) Men men nu är pausen slut igen, ha det!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

Hej på dig med :)

2008-10-10 @ 16:43:49
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0