Min torsdag

Hejsan :) Sitter och pluggar endel.. Loggbok + ledarskaps punkten till den, inget jobbigt plugg, är ju mer som en dagbok, fast hur man tycker det går i sitt företag och hur man trivs i sin grupp osv. har suttit i snart två timmar med den, men har blivit endel musik till också, men internet har jag inte öppnat ;) känner mig stolt haha! Idag var jag hur som helst hemma från skolan, var så sjukt trött imorse vid sex att jag inte kunde ställa mig upp, sen hade jag ont i huvudet och magen också, så blev som sagt hemma, tur var hade vi bara halvtidsresultag på lektionerna så jag missa inget :) Istället sova jag till halv elva och sedan gick jag upp och käkade en lång frukost med mamma som var ledig, sen vid halv ett tiden åkte jag in till stan för att byta mitt mobila bredband, men var tvungen att åka till Kista där jag köpte det, men han i butiken tyckte inte att jag skulle byta eftersom jag hade fått ett så bra erbjudande av honom, vilket jag också hade fått, så jag behöll det så ska Hampieboy hjlpa mig att fixa windows på min lilla plutt data istället, för då kommer det funka & då kommer jag va glad över att jag valde telenor eftersom dem är väldigt bra! Så någon gång nästa vecka så kommer mitt mobila bredband fungera :) Men nu ska jag skriva klart det sista på loggboken så jag har det klart, hej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0