Måndag, men lov

Hallu! Hemma och pigg från kryssningen ;) Nej men inte alls bakis eller så iaf, sen har jag hunnit sova nu på dagen, skönt! Hade iaf jätte kul, man var rätt trött, men på kvällen blev det bättre :) Har inte så myclet att säga mer än att vi dansa galet och hade det trevligt helt enkelt! Bilder kommer upp senare :)

Annars då, lillsyrran visade en trailer för ett tag sen, Titanic 2, fattar inget, finns det eller är det bara något påhitt, känns som att jag hört om det förut, men är inte det lite dåligt? Inte bara det att trailen var rätt overklig, eller overklig och overklig, den var lite konstig, men verkade faktikst rätt spännande, och lite sorlig såklart.. Men jag undrar om dem verkligen skulle få göra en tvåa på den.. Speciellt när den är som den är? Undrar verkligen om det är något några bara gjort på skoj, eller om några riktiga bra resigörer har gjort en, men sen så fick dem inte ge ut den? Äh jag har inte en aning, här är iaf trailern på tvåan;



//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0