Lördag?

Hallu! Lördag, utgång? Mjaa, pengarna finns inte riktigt.. Mysig hemmakväll med familjen? Mjaa, mamma jobbar imorn och ska lägga sig tidigt så så mycket tyid får man ju ändå inte.. Nä jag vet inte vad jag ska göra.. Igår var det i alla fall en kul kväll, riktigt kul :) Men vi började redan rätt tiidigt så jag vart trött vid ett tiden och åkte hem, men fick sällskap såklart :) Först var vi på nåt hak i fridhemsplan, mest för att det var billigt, sen åkte vi vidare till fellows, vilket var helt okej och lite mer :) Vaknade i alla fall idag utan att vara ett dugg bakis vilket kändes skönt, bara väldigt seg.. Men men, var också i skärholmens centrum idag ich lämnade lite CV:n och kollade praktik plats, så får se hur det blir med det, ska komma tillbaka på onsdag.. Nyss ätit också.. Gott och mättande ;D Men nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska göra.. Annars blir det att man går och köper en fett påse godis och blir sittande vid tv:n, ensam eller med någon. Fortsatt trevlig helg!

Får se om jag bjuder på några bilder också från gårdagen.


//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

viiiiper

2008-10-10 @ 16:46:18
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0