Lördag

Idag är det lördag och jag mår bra. Inte trött och inte bakis haha.. Kan bero på att jag som sagt bara var hemma igår, eller hemma hos Lenore och svulla och myste, skönt och det behövdes! Nu sitter jag i alla fall hemma och har precis skrivit klart min loggbok för veckorna som gått, även skrivit på en annan sak, men det är heeemligt haha! Funderar på vad jag ska äta till middag idag, Linn är hos en kompis och mamma och Amanda är på bio och ser Patrik 1.5 och skulle käka där.. Så får väl bli något lätt eftersom jag inte orkar göra värsta måltiden till mig själv.. Typ toast eller något kanske? Det är ju skitgott hihi! Ikväll vet jag inte heller vad jag ska göra, är på sätt och vis sugen på att bara vara hemma och chilla, men samtidigt så vill jag gå ut, men med vem, vilka och vart vet jag inte, fortfarande pank, ovanligt va? Nä men på Fredag om en vecka kommer äntligen lönen, även fast jag kommer få använda den till det allra nödvändigaste bara :/ + kryssningen som jag ska på nästa söndag, vilket jag iofs ser fram emot!!! Blir med Elli och Lovisa, samt hennes kill och tjejpolare, ska bli skit kul! :) Men men, får se vart kvällen leder, klockan är ju inte ens fem än.. Ha det så länge, nu ska jag städa lite i mitt rum :O haha!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0