Linn fyller år.

Pust.. Hemma från stan med Sabina, helt död. verkligen död.. har inte vart ute och rört mig såhär mycket på två veckor, är så jävla trött.. Jag tror föresten jag har någon sjukdom som syrran också sa. Shopp sjukan.. jag kan liksom inte sluta även fast jag borde, helt stört. Men men. jag mår för det mesta bra av det hahah. Har ju vart i skolan idag också. Gick bra det med :) kul att vara tillbaka faktikst. har ju ändå lov igen om 4 veckor haha :D Kom i alla fall hem med lite saker idag såklart. Först ett par skor och en klänning till mig :) ballerina skor och en enkel svart klänning med dragkedja framtill, jätte söt, ska ha den på freedag tror jag :) Sen fyller ju min lillsyrra Linn 14 år idag :D GRATTIS! Så henne köpte jag också lite smått och gott till, en snygg längre t-shirt med tryck och ett skärp till, man kan sätta i midjan, ur snyggt, som tur var gillade hon det själv med :) Nej nu är kycklingen i ugnen klar. Blir jag som fixade middagen idag eftersom mamma slutar kl 8.. Så nu ska jag pyssla om mina småsyrror haha Sen måste jag plugga lite också.. tror jag får göra företag och service provet på fredag för hittade inte min lärare idag.. Men sen blir det en promenad och chill. För är död!

Bilder kommer senare :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0