Hmm

Okej nu är jag rätt irreterad! Jag har iaf fikat lite nyss med mamma och lillsyrran och suttit och gjort klart alla frågorna utom en som lyder; vad är chunking? Hur fan ska jag veta det, har frågat mamma och massa andra..Kollat på Google och på Wikipedia men icke sa nicke.. Men men det är en fråga så det är nog okej.. Ska öva mig på dem senare också eller kanske efter helgen så jag inte glömmer dem :P Men tillbaka till det jag störde mig på, jag pratade med min lärare i företag & service inna jag skulle operera mig om att jags kulle vara bort när dem skrev provet, han sa att det var lugnt & att jag kunde skriva det när jag kom tillbaka och hade tid, bara jag sa det till honom. Så nu när jag känner mig bättre och ska till skolan imorn så mejlar jag honom om att jag vill göra det imorn men får sen som svar att man inte får göra omprov verken om man fått IG eller missat det :O man får visa sina kunskaper vid nästa tillfälle istället.. så jävla dåligt, för det första har jag pluggat på det skit mycket och så vill jag ju göra det :( baaaajs! Ska ta ett snack med han imorn om jag hittar han.. Juste sen vill jag byta från draman till kören också, där går ju också Lenore & Hanna från min gamla klass så det vore kul att ha någon lektion med dem + att jag inte gillar draman så mycket.. Så jag mejlade min lärare och frågade, han är rtt vrång så kommer säkert säga nej i första taget, men hanna sa att jag inte missat mycket från kören iaf för dem gjorde inget dem frösta två lektioneram sen har dem bara haft 3 till.. + att dem inte alls är många på kröen vilket vi är på draman, så hooooppas! :) Nej nu ska jag umgås med lillasyrran Amanda ;) Ha det!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0