Historia

God förmiddag! Sitter inne på Historia lektionen och skriver på min uppsats, som ska vara inne om ca två veckor, har nästan kommit halvvägs, det är rätt intressant faktikst, som alltid haha.. Vi skriver om World Trade Center olyckan som skedde år 2001.. Hemskt men ett kul ämne. Man har fått välja mellan lite olika punkter, vad man vill fokusera mest på.. jag valde den när man tror att politikerna och regeringen visste om attackerna redan.. Kan tänka mig att det är sant.. i slutet av uppsatsen ska man skiva en egen analys om vad man tycker och tror själv.. Annars idag, slutar efter denna lektion, har endast haft UF innan, så efter skolan vid halv ett ska jag åka till Kista centrum, kolla om en jacka jag ville ha finns i min storlek, för isåfall ska jag byta, annar behåller jag den jag köpte, trivs iofs med den med :) Efter det klockan 15.00 ska jag på intervju hos Manpower och sedan hem och skriva i min loggbok, sen får jag se vart kvällen leder, slapp tv-tittar kväll som vanligt ;) Nej ha det bra!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0