Helg

Fredag!

Ja det säger väl ganska mycket för mig och för dem flesta, helg! Utgång, träffa nära och kära.. Eller det bästa av allt, bara ligga hemma och slappa, antingen en fredaskväll eller en heldag.. Visa tänker att man slösar bort dagen, men fan heller, man jobbar ju och går i skolan hela dagarna annars, någon gång måste man ju få slösa sin tid!
Min helg ser i alla fall ut såhär ; Nada! Vilket både är skönt och icke skönt. Har pratat med lite folk + syrran om utgång, men jag vettefan.. är rätt trött (som vanligt).. och pank som vanligt såklart.. Men finns ju en del ställen där man slipper inträde, eller om man är där en vis tid så hinner man in, får väl göra så.. Men först och främst ska jag betsämma mig kanske.. Ska prata med syrran när hon kommer hem efter träningen och efter vi ätit, så får vi se då.. Annars blir det chips, cola och godis ikväll.. Låter iofs väldigt lockande i mina ögon. Aja jag ska sluta blarra haha.. Men har suttit vid datan sen 4 så då blir man lite seg och tråkig, har föresten pluggat också, känner mig fett stolt! Både loggboken inkl ledarskapspunkterna som ska höra till.. Men men.. nu ska jag lyssna på lite sorlig musik och skicka in mitt CV till manpower eftersom dem inte ringt mig sen vi prata i skolan.. haha.

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0