Godnatt

Nej men godkväll kära läsare :) haha! Har suttit och spelat thesims sorgligt nog i två timmar nu haha. Hade inte spelat det på en evighet så lånade det av syrran och satte igång det och gud så kul jag hade haha.. Nej men innan det så åt jag middag och såg en läskig dokumentär på tv4 +, hette "Flickan med fyra armar & fyra ben", handlade om en skitsöt tjej på två år som hade så.. Kom från indien, och som ni vet så ser deras gudinna ut så på ett ungefär.. Så alla kollade jämt och ständigt på henne, folk åkte fårn andra byar för att kolla osv.. HEMSKT! Mamman gillade det inte och pappan var tveksam.. Dem kunde tjäna pengar på att folk skulle få se henne. Folken i byn trodde hon var deras gudinna, helt psyko.. Stakare säger jag bara.. Men i slutet av dokumentären så gick i alla fall allt bra och dem opererade henne :)




Annars idag har jag pluggat lite på dagen.. sen åkte jag och köpte lunch och sedan åkte jag till skärholmen för att kolla praktikplats.. Jag gick in på Cubus för att kolla och det lät som att dem ville ha mig där på praktik.. Hon som hade hand om det skulle bara kolla sin kalender ikväll och ringa mig imorn eller på måndag och meddela mig då :) Hoppas.. Ville ju egentligen inte ha på en klädaffär, men Cubus är en rätt lugn affär tycker jag.. Inte riktigt som H&M eller Gina osv.. Skulle jag inte få praktik där så ska jag kolla runt lite mer, finns ju jätte många affärer där..
Men men, imorn är det först psykologi kl 8.00 sedan har jag en lång rast på 1.5 timma (ensam, alla andra har annat estetiskt val än jag) och efter det kör i 2.5 timma, sedan slutar jag.. Får se om jag äter lunch ensam innan kören eller om jag köper med hem efter.. Imorn efter skolan ska jag i alla fall vad jag vet bara hem.. Sen på kvällen får jag se, ingen utgång i alla fall, eller inte krogen rättaresagt.. Gärna en mysig hemmakväll kanske? haha.. Lördag inte heller något betsämt och lika så söndag.. Inget plugg har man heller, mer än att jag och Sara ska kolla arbetsmiljön och lite sånt i en butik tills på tisdag.. Nej, nu blarrar jag som vanligt, ska faktikst sova ju :) Godnatt!

//Sandra

Kommentarer
Postat av: sabajna

GOD NATT :)

2008-10-10 @ 16:40:49
URL: http://finest.se/sabinay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0