Godnatt

Tjenare! Ska precis sova, har haft en låååång dag :P Nej men skola från halv nio till halv fem, sen har jag handlat skor med mammsen, skit snygga svarta stövlar, efter det käkade vi, mamma bakad potatis och jag sushi :) Så kom hem vid sju tiden och efter det har jag bara kollat Tv , DH såklart och lite annat.. Men nu ligger jag i alla fall i sängen och kollar på "dem bästa klippen" från en film vi såg på ledarskapen idag, fan bästa filmen jag sätt föresten! As bra syfte och handling, skådespelare, allt, snygga också (A) haha.. Har föresten ändå bara kollat på film i skolan idag, både på ledarskapen och filmkunskapen såklart, sen på försäljning & service lektionen redovisade vi om butiken vi vart i om hur deras service var och det gick ju bra.. Så nä inte en så ansträngande dag inte ;) Men nu ska jag ändå sova, börjar 11.15 imorn till kvart i fyra, sköönt!


Dem bästa klippen från filmen, som hette Coach Carter, sista klippet är såååå fint :')

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0