Godkväll

Nu är kvällen här igen, mys! Ligger i soffan och har precis kollat på Simon & Tomas design samt Matakuten ;P riktigt skoj och intressant.. Blev en massa ost och kex när mamma kom hem, mumma! Men snart ska jag hoppa i säng eftersom jag ska upp vid 9 tiden imorn, ska ju på intervju hos manpower kl 11 imorn :) Hoppas dem kommer anställa mig hehe.. vill verkligen ha ett jobb nu! Hade tänkt hinna se några avsnitt från Lost också innan jag sussar, så lika bra att röra på sig, vill vara lagom pigg imorn :) Hoppas bara jag kommer kunna somna, sov iofs bara tre timmar i natt på kryssningen men sen när jag kom hem somnade jag vid 8 till 12, så man vet ju aldrig.. Men ni får ha en fortsatt bra kväll :) Godnatt!


Såhär mysigt klädd var jag idag ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0