God morgon!

Sitter och äter frukost, Safari mini-youggy hihi, te och knäcke med ost, mumma (ja jag äter endast knäcke). Lyssnar självklart på Adam & Gry, love love haha, så underbart sköna! Alex Schulman är också där och blarrar en massa.. Dem pratade om Blondinbellas pojkvän och att han hade stora bekymmer eftersom han glömt sin penna hemma haha, för att han ville ha "en penna som man inte behövde trycka för hårt med men ändå inte som kladdar" haha, så han hade gått för att köpa en då han skrev "Hej jag heter Nils" och tyckte det var så skojigt eftersom han alltid gör det och tydligen alla andra med^^ Då säger Gry förvånat, aha jag brukar allatid skriva "Bajs!" haha Men då kncäker ändå Adam henne med att säga aha men jag brukar skriva "Hej jag heter bajs!" hahaha.. Oj förlåt för min dåliga humor såhär på morgonfronten :)
Men men, ska snart börja fixa mig lite och sedan blir det att ge sig ut i kylan, blir kappan och nya stövlarna + mössa, halsduk och vantar såklart ;) Idag går jag i alla fall från 11.15-15.45 men efter det ska jag och Sara stanna kvar och skriva lite på vårt lilla experiment vi gjort som hör till psykologin.. Men ha en bra dag!

Dagens Outfit;


Inte så bra bilder eftersom jag tog dem med webben, men orka inte rota fram kameran..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0