Fredag!

Frukost är verkligen den godaste måltiden på hela dagen, i alla fall om man är hungrig och sugen! Haha och det är ju oftast jag så ;) Så ja, sitter och äter min frulle, läser lite bloggar och lyssnar på musik^^ Idag ser schemat ut så att jag börjar 11.15 med kör till kvart i två, sedan lunch och sedan börjar jag igen vid halv fyra då med psykologi som jag och Sara + alla andra ska redovisa sina experiment. Ska blir lite skojigt även fast jag hatar att redovisa, men jag börjar i alla fall bli bättre :) Direkt efter skolan ska jag åka till Lenore eftersom vi inte sätts på evigheter, får se vad vi gör, men jag vet att det serveras planka till middag i alla fall (A) haha! Nej nu ska jag äta upp sedan fixa mig, ha det!

Juste intervjun igår gick bra :) Men vet fortfarande inte om jag är säker på om jag vill, ska ju på manpower intervju nästa onsdag, får se efter den, jämföra osv ;)



Dagens outfit, webben här med = lite dåliga bilder :P

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0