Fredag!

Hemma från skolan för ett tag sen. Gick helt okej. Trött såklart, men det har jag tagit igen nu, sovit i en halvtimma :) Provade föresten på kör idag, istället för drama och det gick kalas, hoppas jag får byta, lät så! Men i alla fall, ikväll ska jag ut med tjejerna, blir jag, sabina, elli, lina & camilla, skoj! Vet inte riktgt än var det bär av, men först ska vi sätta oss på nåt hak och föra lite sen kör vi! Blir nya klänningen och nya skorna med svarta tunna strumpbyxor, det lär nog bli snyggt :) Sen håret vet jag inte. Mamma skulle klippa mig idag om hon hinner, men vet inte om hon gör det. Hade tänkt fixa luggen också då.. Men men. Nej nu ska jag vila lite till, ligger redan i sängen, gäääääsp, sen blire käka och sen ska jag fixa mig och ta mig till sabina..


En trött sandra med webben ;)
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jävligt snygg bild faktiskt;)

2008-10-03 @ 23:18:31
Postat av: hampus

fan va het du är!!!!

2008-10-06 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0