Första dagen på veckan

Jag som jag säger typ varje måndag.. veckorna går så äckligt fort, visst är det bra, närmare till nästa helg, närmare till julafton ;) närmare till sommaren, närmare till studenten.. Närmare till döden.. Sorligt men ändå sant! Idag var det hur som helst min favvo dag tydligen, eller tur dag kanske man säger haha.. Och jo det kan man väl säga :) vaknde med ett toppen humör, men hade lite svängningar i skolan, som vanligt, tack vare min tröga cosch hehe, men annars va den bra, sen så ringde dem från manpower och jag ska få komma på intervju och det lät som att jag skulle få jobbet jippi :D Sen köpte jag en trisslott och självklart vann jag hihi, tyvärr bara 25 kr men ändå, men för den köpte jag en till, men på den vann jag inte haha, men men, lite tur hade jag idag ändå :) hihi! Men sen nu ikväll så tog vår katt in en lite mus (död) usch stakare, jag vart såååå rädd :/ hatar sånt, blää.. men det läskigaste var att vi hade snackat om det vid middan haha..

Annars då, måste ju ta igen lite.. I fredas var jag som sagt ute med syrran och kusinen + deras vänner, skit trevligt! Sen i lördags så var jag med Sara hemma hos henne och bara tog det lugnt, skönt det med! Köpte massa gott och hyrde två filmer, What happen in vegas och The eye, båda var bra speciellt komendin, trodde jag skulle dö av garv hela tiden, älskar både Ashton Kutcher och Cameron Diaz mycket, så sköna & läckra haha! Sov i alla fall kvar där eftersom det blev rätt sent och kom hem vid fyra tiden på söndan, åt lite med mamma och pluggade lite, sen hämtade vi Linn och Amanda och sedan blev det bara massa tv-tittande och så :) Spelade även in filmen Se upp för dårarna den var både lite skum, men också rätt bra.. Hann sova nio sköna timmar och idag var det bara skola som gällde då da.. Kom hem vid 5 tiden och då har jag för det mesta bara segat (som vanligt) men sen har jag också skrivit klart min del av affärsplanen så jag har det gjort :) skööönt! Men men, nu ska jag sova faktikst, imorn går jag 8.30-16.30, efter det ska jag träffa mamma och shoppa lite, vinterskor står högst upp på listan.. Bye


Avslutar kvällen med denna fina låt, kan lyssna på den 100 gånger om..

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0