:D

Sitter i köket med min lilla data, mamma lagar mat, så blir bara hungrigare och hungrigare haha :P Kom hem för någon timma sen.. Så jo intervjun gick bara bra :D jag fick anställning och ska skriva på lite papper imorn + få provjobba, så äntligen äntligen måste jag få be att säga, nu har jag ett jobb, det verkar också vara bra och roligt, bra betalt också så jag är mega nöjd ;) :) Efter intervjun vid halv 12 tiden så åkte jag istället och mötta upp mamma, storesyrran och småsyrrona för shopping lunch och fika.. Fick med mej en slags body från Monik hem, men tyvärr var den för liten :O och man får ju inte byta såna.. Inte för att jag ensd fick den över mig men ändå haha..men den var inte så dyr så det är lugnt, synd bara att jag inte kund eha den för jag gillade den, ska kanske köpa en större storlek i veckan om jag hinner, för gillade den som sagt.. Måste typ ha medium, jag som trodde jag kunde ha xs, men inte ens min syrra på 14 kunde det, och hon är liten.. haha! Men men nog med problem! Har ju fått jobb ;) och ska inte gå i skolan på hela lovet såklart sen har vi praktik i tre veckor, YES! Nej nu ska jag hjälpa till att duka fram lite, syrran är ju här och bror kommer också snart, så en riktig familjemiddag ;) Hej så länge!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0