Godnatt

Okej nu är jag klar med pluggandet, känner mig nöjd faktikst! Hade lite svårt med frågorna i början, eller med själva uppgiften liksom, hon ställer så konstiga fråger, jätte komplicerade s¨å man fattar dem inte, jag menar, inte ens mamma fattade vad hon menade, men när jag klurade ett tag så fattade jag en aning i alla fall :P Så nu har mina fingrar bara löpt på hela tiden och jag har hunnit skriva två hela sidor :) Men nu känner jag att kroppen säger nej och att sängen säger ja haha.. Men har ett litet problem, jag vill jätte gärna se en film, The notebook, har ju sätt den förut, men jag laddade ner den igår och skulle idag bara kolla kvaliten om den var bra, sen fastande jag den första halvtimman, åhh den är så bra, Nej vi får ta det imorn! Jag kan se den imorn kväll när jag kommer hem eller på fredag när jag kommer hem  från praktiken, eller i helgen, haha jaja ovitiktigt! Nu ska jag i alla fall göra mig klar för natten eller vad man säger :P Godnatt på er!!

Här är föresten lite pics från lördan på Hampus land haha;


Inte alla bilder men dem säger en heldel ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0