Trött

Åh fysatan! Idag var det en såndär dag då man bara vill ligga kvar i sängen och fortsätta sova, men icke! Skulle egentligen kunna ringa och sjukskriva mig till praktiken och bara jobba ikväll, eftersom jag praktiserar hela dan och sedan jobbar till 21.. Men jag vet inte, känns onödigt när det är sista veckan, men jag är verkligen så jävla trött, sen har jag så förbannat jävla ont i ryggen och magen som vanligt.. Och om jag ska vara hemma någon dag från praktiken skulle det vara bäst om jag gjorde det idag eftersom idag är det nog inte så mycket på g.. Hmm, måste ju bestämma mig nu isåfall.. Eller så kan man ringa jobbet och avboka det, jobbet är ju egentligen tråkigare på sätt och vis, men där får man ju pengar och jobbet har jag redan sjukskrivit mig ifrån förr förra gången, hmm.. Nej jag hinner tänka en liten stund till innan jag kan ringa eller måste veta.. Ha det så länge!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0