Onsdag

Hallu! gud vad jag är trött, ska inte tala om igår! Praktikserade då mellan 9-16 sedan jobbade jag mellan 17-21, och kom hem efter 10 eftersom jag lämnade min dator också.. somnade som en stock då. Men i dag kan ma egentligen säga desamma, praktiserat 10-18, gud så jobbigt, man står hela dagarna, man springer man går runt, man böjer sig och bla bla, det är skitkul, men man får så grymt ont i stakars fötterna, vilka skor jag än bär! Men men, kom iaf hem vid halv 7 tiden, tog det lugnt ett tag sen åt jag middag själv, suttit vid datan och nu håller jag på att plugga, men är klar snart skulle jag tro :) filmkunskap. Ska vara inne imorn kl 24.00, men jobbar till 21 då, precis som igår, så kommer inte orka när jag kommer hem, så lika bra att få det gjort.. Efter det ska jag lägga mig och sova, GUD så skönt! Men men, nu ska jag jobba vidare en stund..

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0