Onsdag

Hallu! Jag har verkligen inte orkat skriva och jag har heller inte hunnit tagit outfit bilder, men jag ska försöka göra det från och med imorgon ;) Igår jobbade jag i alla fall efter praktiken och det gick väl sådär, men det var ändå kul :) Och idag har jag bara praktiserat, men va jätte trött idag så det vart lite segt tillslut, men men, får skylla mig själv.. Men gick i alla fall hem en timma tidigare eftersom det gick bra för att jag behövde plugga lite och en timma gör fan mycket :P Så sitter med historian nu, men ska skriva ungefär en sida till, vilket motsvarar någon timma högst, sen är jag klar och då ska jag bara ta det Luuuugnt :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0