Lyckad helg

Hejsan! Har inte skrivit på ett tag kom jag på, men så kan det helt enkelt gå! men helgen har i alla fall vart jätte trevlig tycker jag :D I fredas var det sista dagen på praktiken, tråkigt men sant, fick en present när jag skulle hem också, blev jätte glad, fick en jätte fin klänning därifrån som jag ska ha på nyår och Kate Moss parfym :) Sedan på kvällen så va jag och sabina på 18års fest hos en killkompis från jobbet, riktigt kul! :D Sen igår på dagen var jag på dop och sedan på fest hos en kompis syrra, det va kanske mindre kul, men jätte kul att träffa lina igen :D och idag har jag jobbat på dagen, vilket gick bra det med.. Men men nu ska jag kolla på parlamentet :) hejhej


Vår glada 18åring Viktor!


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0