Lördag

Gud vad skönt det var att vara hemma igår :) Bara ta det lugnt efter en fullspäckad och jobbig vecka, jobbig på et bra sätt förstås :P Men som sagt, glad att jag stannade hemma även fast jag också var sugen på utgång, men jag menar det är ju därför man har en till kväll på helgen som man kan utnyttja till det ;) Så idag tror jag det blir utgång, inget bestämt än, har vart rätt isolerad idag och inte pratat med en jävel, satt mig nyss vid datorn, mamma jobbade till 3 och kom precis hem och pinsamt nog så vaknade jag halv 2 idag (A) Inte bra men det gör inget, för jag hade ändå inga planer för idag, förutom att rå om mig själv ;) haha! Så strax tror jag att det blir ett varmt bad sen ansiktsmask och fotpeeling och lite sånt skit ;) Måste måla naglaran med (bara så ni vet liksom).. Juste jag har faktikst inte bara segat idag, jag har städat hela mitt rum och sorterat lite kläder, fan va mycket skit man har i garderoben, måste verkligen ränsa den på allvar snart, kanske imorn om jag orkar höhö! Men men, nu ska jag keka peppakakor med mamma, mums! Sen tänkte jag ta lite pics på mina kläder jag köpte igår ;) hej så länge!

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0