Ledig

Okej, har pratat med en av tjejerna som jobbar på min praktik och hon sa att det var heeellugnt att jag stannade hemma, hon var jätte trevlig och kollade vad som var fel och var rädd att jag hade ont i ryggen och sov dåligt tack vare att jag praktiserade hos dem, men det är inte det som är problemet, har haft så sen lovet och det var ju innan jag började där.. Men som sagt, ska alltså vara hemma idag, men kl 17 så ska jag jobba, så åker hemifrån runt halv om inte tidigare.. Känner att jobba kan jag orka, för då sitter man ju bara ner och använder sin röst, på praktiken så ska man bära, springa runt, stå upp hela dagen osv, så ska idag efter jobbet åka direkt hem, försöka sova direkt så jag är pigg imorn, vill verkligen gå då ju! Men nu ska jag kolla klart på Hancock, kollade på den igår, men hann inte klart.. Sen ska jag nog vila/sova en stund, är ju som sagt väldigt trött..

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0