Ja juste

Från och med nu ska jag sluta göra feta bokstäver på mitt namn sist i varje inlägg samt den första bokstaven i första ordet, varför gör jag ens så? Okej ointressant, men det har blivit en irreterande vana bara..
Måste säga att jag föresten inte är så arg att jag inte gick ut igår, inte alls faktikst, blev bara arg på mig själv att jag glömde mitt legg, vilket jag gjort två gånger innan också haha, hur kan man glömma det? Så vuxen ser jag ju verkligen inte ut, fast å andra sidan ser jag ju ännu yngre ut på legget, varje vakt frågar mig alltid om det verkligen är jag, för jag ser nämligen ut att vara ca 12 på det, haha! Men men en lugn hemmakväll med film är inte illa, inte efter en hård vecka, men ändå längtar jag till imorgon, praktiken är verkligen jätte rolig, skulle verkligen bli glad om jag fick jobb där i framtiden, jag vet att jag har ett jobb nu och det är också kul, men det är ju mest tack vare folket som jobbar där :) Men men får se om jag pallrar mig ut nästa helg istället, beroende på hur pank jag är haha, samma problem varje jävla helg, måste sluta lägga alla pengar på kläder och sånt skit.. Men men, när första lönen kommer i slutet av månaden ska jag försöka spara (jag sa försöka).. Annars så, idag har jag verkligen bara tagit det lugnt, vaknade vid 12 och efter det bara kollat på tv och film, haha fyfan vad sorligt! Men nu ska jag faktikst kolla upp lite viktiga saker, skriva min tidsrapport från jobbet, så jag får någon lön, kolla upp om vi har något plugg mer under praktiken, städa lite i mitt rum (igen) och rota fram en ledig video som jag kan spela in en film som går ikväll på fyran eftersom jag inte hinner se den.. Hemma bäst heter den och det är Sarah Jessica Parker som spelar samt snyggingen Matthew McConaughey :) Den verkar rolig och bra! Ha det så länge!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0