I love you, but I love me more

Hejsan hoppsan! Hunnit käka middag för ett tag sen och hunnit pluggat endel på historiauppsatsen, handlar om propaganda och om world trade center olyckan 2001.. Har skrivit två sidor och det ska väl vara runt tre ungefär, så ska skriva resten på onsdag innan jag skickar in det, för imorn ska jag jobba efter praktiken så är inte hemma fören vid 10 tiden imorn kväll och då har jag ingen lust att sätta mig och plugga.. Men men dagen idag har i alla fall gått fort tycker jag och lika roligt som förra veckan, fick också besök av en av mina lärare :P Han skulle kolla hur det gick och så, så det var kul tycker jag.. Han påminde mig också om en läxa vi har under paraktiken, lite saker som handledare ska fylla i och så, inget speciellt egentligen.. Nej nu ska jag se om det är något bra på tv annars ska jag sätta på en film ;) Tror det blir Satc filmen, min favvo efter Moulin Rouge och Om en pojke :) Jaja, hej så länge!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0