Hmm

Men typ bajskorv eller något.. Haha nä men hej på er! Provade nyss mina nya jeans som jag hade tänkt ha ikväll, men när jag provar dem ser dem gigantiska ut :O Jag menar jag provade dem i affären då satt dem bra, en storlek mindre klämde lite för mycket nämligen, så jag tog dem jag provade, fast istället för att ta dem jag provade tog jag några längre ner i högen., fast med samma storlek såklrt, men jag fattar inte vad som hänt, kan det vart så att ett fetto provat dem jag tog? eller har jag blivit smalare på en natt, hmmm, Skit irreterande i alla fall eftersom jag hade tänkt ha dem ikväll :( till en fin tröja.. Men icke, nu måste jag ändå ha klänning eller hitta på något annat, bajs, aja! Sitter i alla fall och käkar frulle nu, ska om ungefär en timma åka till jobbet, jobbar mellan 13-17.30, ska nog gå bra :) jobbar ju med massa roliga människor! Efter det ska jag direkt hem, käka lite, ta det chill ;) sedan kommer sabina och då ska vi fixa oss, sen ska vi på fest hos söta albin :) Men men, vi hörs senare, pusss!

Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0