Funderingar

Kollade nyss på Sanningens ögonblick, haha gud va kul det skulle vara om jag ställde upp i det oj oj! Fast det är självklart kul att se andra som gör bort sig ;) Till det blev det lite peppakakor och te såklart! Juste apropå inget, jag tänkte börja ta lite dagens outfit bilder varje morgon, eller eftermiddag om man inte hinner innan man sticker iväg, alltid lite kul, får se hur det blir med det :P klurigt att ta med digitalkameran om jag inte ber någon ta åt mig och dålig bild med webben, jaja får helt enkelt se vad jag kommer på haha! har föresten fixat windows på min dator nu, men då har datorn istället blivit skitseg, eller egentlogen inte överdrivet seg, men är van vid att den är supersnabb eftersom den var det innan.. Men jag vill jju inte ta bort windowset heller för då funkar inte det mobila bredbandet, så därför hatr jag tänkt lite på om man kan sälja min mini dator eller nåt , den är ju ändå bara någon månad och sedan lägga till dem extra pengaran som behövs på en ny, och då en 14 tums skärm istället (eller vad det nu blir), inte för att jag intre gillar min mini, men alla mini datorer är så kansiga på ett eller annat sätt vad jag förstått, sen har dem ju mindre minne osv.. Aja får se hur det blir med den saken.. Ska först och främst se om det går att fixa så den går liiite snabbare i alla fall :) Men, tv igen!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0