...

Hejsan! Kom hem idag vid fem tiden, slutade ju redan vid 4 och skulle egentligen jobba vid den här tiden, men jag kände att jag verkligen aldrig skulle klara det, jag är inte sjuk, men jag mår ändå inge bra, jag är helt trött och seg i hela kroppen och huvudet, sen har jag jätte ont i hela kroppen, har haft det hela veckan, sover högst fem timmar varje natt, sover dåligt, vet inte vad som hänt :( Inte heller har jag haft någon matlust så kände att jag behövde komma hem efter praktiken och ta det lite lugnt och bara vara.. För när jag inte jobbat efter har jag pluggat en massa.. Nej nu har jag ändå fått i mig fattiga ryttare med sirap och mjölk och det smakade i alla fall, så nu ska jag kolla lite på min planering, ifall jag har något jag måste göra, men tror inte det, så tror det blir film eller tv eller något för mig hela kvällen :) Ska lägga mig tidigt också!!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0