:D

Haha, är väl det första jag måste skriva! Fredagens personalfest var ju helt underbar, vi trodde det skulle vara riktigt tråkigt men det var allt utom det, coacherna hade ordnat allt så att det skulle kännas som en flygplats och ett flygplan fast att det egentligen bara var jobbet vi var på hahah, flygplansmat osv ;) Jag hamnade lyckligtvis bredvid en underbar kille som genast började prata på, i slutet av festen var jag sabina och albin som killen heter som bästa vänner ;) haha, sjuk kul som sagt, och kunde ändå vakna utan problem på lördan, verken bakis eller trött :) För på lördagen bärde det av till hampies land, jag och sabina tog bussen JÄÄÄÄÄTTE tidigt på morgonen (redan kl halv 2^^), fatta ironin :) när vi väl kom fram så blev vi hämtade av hampus & wille som körde oss till vattnet där vi sedan tog båten över till själva huset, där väntade dem andra killarna och jag kan säga att kvällen även här var allt annat en tråkig, skrattade så jag grät och hade sjukt kul, lagade mat tillsammans, dansade, lyssnade på musik, drack, bastade, badade, JA BADADE i det iiiiskalla vattnet haha osv, verkligen skit kul :) Får se om bilder läggs upp här med, men det finns på facebook ;) nej men nu ska jag kolla tv med mamsen :)

 
Den här låten säger väl allt haha, spelades hela tiden igår ;P (hittade ingen bättre video än denna)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0