Blir hemma idag

Hejsan :) kollar på idol med mamma, har nyligen käkat middag.. Brukar aldrig kolla idol även fast jag är hemma, men nu fick jag för mig det och temat är tydligen rock, jätte duktiga alla hittils! Praktiken gick iaf bra idag med, det blir nästan bara roligare och roligare tycker jag, + att jag verkligen gillar personalen!! Men något som är negativt är att man ser alla kläder hela dagarna och bara vill shoppa, shoppa hela tiden, så idag kom jag hem med leggins i jeansmodell typ, vantar samt två bas långärmade tröjor, vit och svart :) Inte  bra eftersom jag är fattig, men om typ 3 veckor kommer lönern haha :P Men men nu ska vi ta fram choklaaden & tee :) hejhej!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0