blarr

Hejsan svejsan! Måste få säga att jag älskar dett väder samtidigt som jag hatar det haha, mysigt att sitta inne och kolla ut från fönstret, men all trafik och all snöstorm som är nu börjar bli för mycket och ändå har jag päls, mössa, jeans, sockor, vinterskorna, haldduk och vantar hmm, aja, det är bara att bita ihop :P Men men första dagen i skolan på 4 veckor efetrsom vi hade lov förut och sedan praktiserat i 3 veckor, både kul och tråkigt att va tillbaka, sen fick vi iofs prova studentmössorna idag och det va skoj! köpte lite andra saker också, bla en spec pennan som inte suddas ut och förstör mössen så man kan skriva i den ;) och ett champagne glas med mitt namn :) På mössan tog jag min inriktningsfärg på "rämsan" runt + på diamanten, alltså rött, sååå snyggt! Aja nu ska jag käka, hej så länge!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0