Bara så ni vet

Sorry för mitt lilla utbrott, men ibland blir jag verkligen ireterrad och förbannad på folk, jag lovar er att jag har all rätt att tycka som jag tycker för enligt mig och det jag vet så går det dåligt för fler unga föräldrar än äldre, sen av 10 unga föräldrar så går det kanske bra för tre av dem.. Jag ska inte prata mer om det nu ;) Men tänk på det, snälla ni, det är inte "ballt" att vara en ung förälder och kommer aldrig vara, jag säger heller inte att dem unga föräldrarna inte älskar sina barn för det tror jag verkligen, men det handlar helt enkelt inte om det!

Nu ska jag i alla fall gå och vila en stund, har jätte ont i huvudet just nu, sen efter det blir det lite lunch :) hejsålänge!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0