Torsdag

Godagens Lovers! Torsdag idag och vädret är helt sjukt, känns verkligen som sommar nu och jag känner att jag borde tagit lite mindre kläder.. även fast jag har långskjorts och t-shirt bara.. Sitter i skolan nu och har näthandel, håller på med ett grupparbete :P som ska vara klart imorgon.. Idag när jag kommer hem ska jag verkligen bara ta det lugnt, sola och va snäll och hjälpa till med maten.. Sen ska jag se om jag ska jobba imorn eller inte, det gäller bara tre timmar på morgonen mellan 9-12 (börjar ju inte skolan fören 1) så det ska väl gå, bra att tjäna lite pengar.. Jaja nu ska jag hjälpa till även fast jag gjort det mästa hittils ;)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0