Tors

Nu har jag duschat och tvättat håret,, skönt skönt! Kollade innan på sanningens ögonblick, fyfan vilket skit, det måste vara skådespelare, är det inte det så är det riktigt fattiga eller sjuka människor.. Jag menar vilken normal männikska ställer upp i dett program, Egentligen? Nej, är inte alls förtjust i det samtidigt som det kan vara liiite spännande när det är dem värsta frågorna.. Blev i alla fall inte att jobba ikväll, orkade inte och är sjukt hes.. Så åkte bara till stan en stund och kolla lite på klänningar till avslutningen, hittade två som jag la undan till löningen imorn :) Får se om jag köper någon eller ej, blev bara att jag köpte ett puder.. Sen så åkte jag och solade och blev apbränd eftersom jag smörde in mig innan med någon kräm, men den smällen får man väl ta :P Imorn går jag i alla fall skolan mellan halv 9 och halv två sedan ska jag och Fia lämna våra cp mobiler på lagning och försöka få skiten fixad.. Tror ändå inte jag ens vill ha tillbaka min, eller använda den mer även om den blir lagad, för är trött på att den alltid segar, men men.. Sen senare imorn ikväll vet jag inte, beror helt på vädret och alla människor :) Men för att vara något pigg imorn eftersom jag ska upp vid 7 så tänkte jag sova nu :) Hare bra!

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0