Tisdag

Kom nyyyyyyligen hem från skolan.. Slutar egentligen typ halv två idag men jag mår så jävla blä idag alltså.. Jag är inte jsuk men jag är så fruktansvärt seg och trött att man börjar undra vad som händer med mig.. Nej men somna typ halv tre igår och vakna halv sju, så har inte sovit mina (minst) åttatimmarsskönhetssömn som jag borde, vilket är illa.. Blir alltid seg om jag sover mindre än åtta, jaja! Jag gick i alla fall hem efter Samlingen och provet, så gjorde i alla fall det viktigaste.. Provet gick föresten helt okej, vet inte vad jag får för betyg men jag klara det och det är bra.. Sprang föresten in på H&M efter skolan, behövde ett par nys solisar så köpte ett par snygga runda stora med nåt shekt mönster på bågarna för 59 spänn.. Sedan sprang jag in på kiosken vid mig och köpte den nya Magnum glassen (minns icke vad det hette men go va den) så nu är jag hemma och ska verkliogen bara chilla galet, ska kolla om vi har några läxor i veckan som jag kan börja med, annars ska jag vara lite småtöntig och bara lägga mig i solen och läsa :D Hej på er så länge, nu blir fruktsallad igen ;)

Har ju bytt profil föresten, tyckte den här va lite roligare och sommrigare :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0