Solen skiner och Sandra är glá

Gud vad glad man blir när solen skiner som den gör, kom hem från skolan för ungefär två timmar sen och har suttit ute i solen sen dess och pluggat lite kommunikation, har prov imorgon, men det verkar rätt enkelt så det ska nog gå bra :) Provet i svenska gick faktikst ovanligt bra idag, jag kan ju inte lova att jag få g men troligen eftersom jag kunde det mesta.. Annars ska jag inte gör så mycket mer idag vad jag vet.. försöka få lite bränna, skönt att passa på nu när det inte regnar och så man slipper sola solarium eftersom jag egentligen inte gillar att göra det.. Mor min frågade om jag ville med och simma ikväll, får se hur jag gör med det, är rätt seeeg idag känner jag (A) Imorgon går jag i skolan från halv nio och halv 2 efter det ska jag bara hem och hoppas på sol imorn med så man kan steka galet då med :) Men ska försöka träna imorn eftersom det antagligen ej blir av tonight..

Håkan=Sommar känsla!



Nej nu ska jag skiva upp lite frukt och glass till mig och bara ligga och steka i solen med Kom-läxan ;)


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0