Sleeeeeten

Super duper troet.. Nej men jag tror jag börjar bli sjuk, känner mig jätte seg i kroppen, halsen krånglar och så är jag jätte täpt :( Det kan ju vara en sak som bara kommer någon dag om man sovit för lite eller så, så får hoppas på det för vill ju bara frisk till helgen.. Men det är ju inte så jobbigt att jag inte kan jobba eller gå i skolan, fast det är ju kanske inte så bra att träna därför skippade jag det idag, hade fan velat :/ Men men tänker inte jobba igen imorn orkar fan inte även om jag borde^^ Utan imorn ska jag bara ta det lugnt, köpa lite kläder efter skolan och sen fixa lite drinki till helgen (A) Sen på kvällen så ska jag ut och äta :) På fredag vet jag inte vad som vankas, är ensam fredag till lördag så tjejerna ska komma hit, sen kanske jag frågar lite mer folk, men det får jag se, eftersom vi håller på att flytta här hemma.. Nej nu ska jag käka lite och dricka teeeee :)

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0