så det kan gå

Juste min nacke har läkt nu, glad glad, glad :D För er som icke vet så har jag ju haft en percing där men bytte ut den mot en annan, men den var tydligen för kort så jag fick värsta infektionen så min nacke svullnade (läskigt/farligt), så tog ut den.. Och nu kan jag inte ens få tillbaka min gamla i efter att det blitt bra, trodde inte det skulle läka så fort, har ju ändå haft det i ett år.. men tydligen, men ska göra om det i sommar tror jag :) eller innan sommaren.. För jag vill ju ha där eftersom jag tyckte om den ;D Nej men nu ska jag sluta blarre.. Tillbaka till frukten!

image559image560

Här sitter jag och steeeker :) Och där är det som är kvar av såret i nacken, riktigt fint har det blitt nu haha


//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0