Onsdag

Skrev inte igår såg jag, vet inte ens om jag skrev i måndags heller, men men sånt händer och det vet ni ju redan sen innan.. Igår var jag i alla fall i skolan mellan halv 9 och halv 2 med Sara sedan så bestämde vi oss för att åka hem till Saras mamma och plugga där vi kunde vara i lugn och ro eftersom ingen var hemma, så vi köpte med oss lite käk och godis och åkte dit :) Först tog vi det mest lugnt med senare gjorde vi mat, gott gott! Efter vi ätit så förhörde vi varan på prvet och det gick riktigt bra måste jag säga, sen vid nio tiden gjorde vi i ordning jordgubbarna vi hade köpt, smälte choklad och tog fram chipens för att mysa framför Desperate Houswives :) Sen kollade vi bara en massa på tv, duschade, målade naglar osv osv osv.. Strax efter 12 tänkte vi att det var bäst att sova så vi gick och la oss och somnade vid 1 tiden.. Upp igen nästa morgon vid halv 7, gjorde oss i ordning och gick till tåget, kom till skolan hade ARM och sedan His prov, tror det gick bra, inte Mvg men helt okej :) Efter det kilade jag och Sara och åt eftersom vi blev klara så snabbt, satt på Erikas ett bra tag sedan åkte vi och solade, vid halv ett tiden skildes vi åt, jag åkte till jobbet och Sara hem.. Jobbade mellan 1 och fem och sedan hem direkt.. Så nu har jag vart hemma sen 6 ungefär, ätit och packat med mamma, tog bara en liten paus nu.. Men nu ska vi fika lite, hare så bra!

image574
Jag och Sara för lite mer än ett år sen :)

Tråkigt inlägg om Sandras härliga onsdag (naaaat)

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0